++Follow | Dashboard
« αиgєℓ B2UTY »
I'm Sorry
No Title !!
6/10/12 @ 12:29 AM | 1 B2UTY [s]

Assalamualaikum..


Okey, aku tahu takde siapa nak baca sebab aku tahu tiada orang yang mengetahui kehadiran blog aku disini kerana aku telah menukar URL blog aku atas sebab-sebab tertentu..*cecee
Comfirm, memang dulu ada la jugak yang selalu stalk tapi sekarang dah takde.. I knew it !
Sorry..

Tapi sekarang Insyaallah..
Aku akan selalu update mungkin sebulan sekali sebab aku terlalu sibuk..
Aku tak sempat nak update apa-apa dan terima kasih sangat-sangat kepada Kak Alyah yang sudi membantu edit kan blog nih walaupun saya sendiri dah tukar html nya .. Hikhik. Sorry kak sebab Blogskin tu takbole letak gambar-gambar bias saya . Hikhik.. Nanti saya belanja akak lolipop k. Hehe..

Dan, saya sudah mau Trial PMR ...
Doakan saya yang terbaik oke.. Kepada yang sedang membaca "saya sayang anda" .. Awak tak lupa saya, saya dengan rela hati tidak akan melupakan anda-anda sampai bila-bila *cewahh ayat . HAHA :D
Dan sekarang sekolah sudah mau bukak lagi 1hari... I Miss My Classmate Very Much ! HAHA

Akhir sekali..
Doakan saya yang terbaik..
And lagi satu benda penting ...
BEAST COMEBACK June 2012 ... Tapi Teaser tak keluar lagi :-( Hmm..
Saya sebagai seorang B2UTY akan Menunggu Dengan Penuh Kesabaran :-)

Assalamualaikkum .. I LOVE YOU !!





Older Post | Newer Post
Navigation.



//Post. //Admin. //Vvip. //Stuff.


Welcome.




Named Fyka Shafiqah . Absolutely a Kpopper and Forever B2UTY. I Love You BEAST until I die . Note That ! Do not copy anything without my permission . Thanks :) ^^ .

screamer.



» No Harsh Words
» No Email Links
» No Business Links
» Press 'Go' Once

Tweeps !


Applause.

.B.2.U.T.I.E..S.