++Follow | Dashboard
« αиgєℓ B2UTY »
I'm Sorry
I'll Never Give Up !
6/30/12 @ 7:51 PM | 4 B2UTY [s]

Assalamualaikkum dan salam 1 Malaysia :)

Saya Nur Shafiqah Binti Abdul Rani ingin menyampaikan sepatah dua kata ..
"Hmm.. hari-hari aku membosankan even setiap hari sibuk then bila aku free and aku nak spent time dengan family, family pulak busy dengan kerja diorang. Bila family busy cari kawan. Hmm, kawan pun macam asdfghjkl je. Asyikk BF BF BF BF .. Aku dah naik bohsann ! Tak tahu nak cakap guano dohh .. Haha. But, aku still enjoy walaupun kosong kosong O_O *sambil nyanyi lagu najwalatif kosong ~ lalalala Lol !

#Give Me A Shot pleasee...!

You know what, for information semua aku rasa sunyi sesangat tahun nih :'( Nothing special. Dahla PMR tahun nih and masalah datang tak henti-henti macam air terjun. Nak nangis sampai satu tahap dah letih nak menangis. Lagipun menangis pun tak guna kan?? Aku kekadang rasa macam dah give up dengan life aku tapi ingat Allah je. Aku rasa better. Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah :)

Masalah Family, Kawan, Ex-Bf bla bla bla.. Perghh, serabut ahh wehhh~ Haha :D See, still gelak. Benda apa yang lawak entah. Gila dah aku nih >.< Al maklum Al Salam je lah :) Nasib aku ada crush yang selalu buat aku tersenyum dengan gelagat dia dalam kelas and aku tanya aida "salahkah aku kalau ada crush?" pastu aida cakap dia tak kisah aku ada crush sebab dia cakap "takpe lah kalau hang ada dia buat hang rasa happy" Hmm, bagus lah. Aku terima je lah nasihat dia.. Tapi masih ada segelintir orang yang salah anggap pasal crush aku. Takpe, maybe dia tak faham . Ni aku nak bagi fahamkan . Hikhik .. Btw, Thanks X0xO !

#Wink ;)

Kawan aku pulak ada macam takde. Like biskut you know !
Yelah, sejak ada BF lupa habis kawan .. Seriously Kebodohan apakah mereka ?
Semua sama je takde beza pun.
Sementara aku ? Ditinggalkan .. sedih bhaiii ~~

Mak aku pulak, selalu tengok aku dalam rumah macam orang tak betul. Pastu mak aku suruh cerita apa masalah aku.. Pastu mak cakap "Hidup kita jangan mengeluh, biar susah macam mane pun kita harus lalui sebab kita kena kuat" Pergghh, ayat mak aku memang akan aku ingat sampai bila-bila :) Terima Kasih ye Ibu-ku yang tercinta walaupun aku nih degil tapi mak aku still jadi pendengar setia aku <3 I'll give my heart to you lah mom.

Takpa, ujian :)
Hadapi dengan kuat.. Itu je yang mampu.
And azam aku bulan July nih aku nak jadi seorang yang penyabar dan sentiasa senyum walaupun dalam hati macam gunung berapi tunggu nak meletopp . hikhikhik

Pejam celik Pejam tak celik-celik..
Dah nak trial, aku study aku doa biar yang kuasa tentukan..
Aku hambanya yang lemah hanya berserah. Aminn..

Ini pun baru lepas geram dekat kawan janji lain buat lain.. Hapkkkraaapppp !! haha *ayat baru !
Geram nih, Geram nih .. SABAR !!
Astgarfirullahhalazimm :)

#Start Menggedik's !

Sudah-sudah , time tu kpop-ing.
Weh, korang tahu BEAST nak comeback Bulan July dan pada masa yang sama Super Junior comeback 1 July nih.. Seriously aku takut gilaa . Super Junior weh , bukan calang-calang group !  Kalau Beast comeback mesti satu stage dengan Super Junior ... Eeeeee, aku tanak ! Oh pleasee...

Takpa ahh, even aku rindu gila babi hutan pun aku sanggup korbankan rinduku pada BEAST *cambodo ayat !
Okeng-okeng *udah-udah .. WAIT AND SEE Jahh !!

"WAR AND PEACE"
Okeng-okengg !!
Bye,, Assalamualaikkum .. "

Ha, hambekk kau sepatah dua patah aku .. 10 perenggan aku kasi !! Hehewww :D


Older Post | Newer Post
Navigation.



//Post. //Admin. //Vvip. //Stuff.


Welcome.




Named Fyka Shafiqah . Absolutely a Kpopper and Forever B2UTY. I Love You BEAST until I die . Note That ! Do not copy anything without my permission . Thanks :) ^^ .

screamer.



» No Harsh Words
» No Email Links
» No Business Links
» Press 'Go' Once

Tweeps !


Applause.

.B.2.U.T.I.E..S.