++Follow | Dashboard
« αиgєℓ B2UTY »
I'm Sorry
You make me go Insane !
4/6/12 @ 9:52 PM | 0 B2UTY [s]

Assalamualaikum dah hai,
K setiap post aku akan cakap "Lamanya tak update" and sekarang baru update. Yeahh !
Percaya atau tidak, The fact .. aku dah tak pandai buat ayat nak update blog :D HAHA .
Kesian kan ? Tade sesiapa yang sudi ajar ke ? Huhu.

K- buat masa sekarang,
aku ada banyak masalah. Tah apa punya masalah entah leww . Hari-hari aku ada je masalah datang tak kira kecik ke besar ke semua ada ! Tapi takpelah, kite sabar je la dengan ujian. Aku ingat 3 benda ni je . "Setiap saat kita sedang diuji mahupun kita sedar ataupun tidak" , "Allah tidak akan memberikan ujian kepada hambanya yang tak mampu menghadapi ujian tersebut" dan yang paling aku ingat adalah "Allah memberikan ujian kepada hambanya kerana Allah sayangkan kita dan menyuruh kita supaya dekat lagi dengan-Nya" ...  Itu 3 benda yang selalu aku ingat bila aku ada masalah.
Oriteee ,
Stop cakap pasal masalah !
Yang pasti pasal masalah kawan aku semua aku tolak tepi and aku nak fokus pada PMR bukan nak fokus perasaan engkau orang ! Ada aku kesah korang sakit hati dengan aku . Aku sakit hati ada PULAK korang kesah ? Takpun ! So, lebih baik aku fikir pasal orang yang kesah dengan aku . HAHA

And now,
aku dah start hidup macam biasa walaupun agak janggal tanpa seorang kawan baik yang dulunya macam Isi dengan kuku tapi sekarang dah lain dah. :(
It's okay, I enjoy my life ! Buat apa nak kawan dengan orang yang tak ikhlas kawan dengan aku kan ?
Tapi , aku pelik sangat ? Kenape tak dari dulu dia tak pernah cakap dia tak suka aku kan senang. Sekarang dah jadi camni ?
Hidup aku kosong macam tade sesiapa dalam hidup aku . FOREVER ALONE !
BUT, nasib baik aku ada kawan , dia selalu marah aku kalau aku cakap FOREVER ALONE. Pastu, dia mesti akan cakap camni "Manada Forever Alone lah, Ingat sikit kau ada Allah and aku" . Baca dia tulis macam tu, tenang hati aku :)
Thanks kawan.  Sayang hang !

Kalau nak tahu cemane aku nangis, Tengok gambar ni !
:'(
Eh,
tadi kata bukan nak stop ke ? HAHA
Ok Ok ! Nak cakap pasal apa ek ? Erm ....
So , from now I'm gonna post a short post if I boring ! HOHO
And , haritu kan ... ni aku nak cerita . Aku dah deactive facebook tau *kalau korang perasan lah kan . Then, ada budak tu dia tak perasan or tak tahu kud yang aku ni da deactive facebook . Pastu, dia hantar mesej dia tanya kenapa remove dia dari sibling ?
Oh my guard dear, Please lah . Aku ni tak sekejam nak buang sibling dari fb kay. Then ayat dia macam nak merajuk . Ahh , lantak mu leww . Sikit-sikit nak touching ! Aku ada banyak masalah asyik nak layan dia je . Aku pun dah naik menyampah. Dia tu dari dulu, kalau ada masalah dia cakap kat aku. Tapi, turn aku pulak ada masalah buat macam tak endah je . Macam ni aku nak kawan . Huhh , talk to the leg lah !

Oh ya. Harini actually kawan aku punya birthday.
And aku seorang kawan yang sangat baik tidak meng-wish Happy Birthday for her ! HAHA
Ni baru kejam 3:) . K-Atashinchi , Happy Oldday Kawan ! No Hadiah !

Ni benda yang aku tulis dalam diari aku lepas aku balik dari tekah tadi :(

Tasha,Aida,Fatma,Syuhada- Thanks buat aku macamni. :( . Aku sedih sangat, hanya Allah je yang tahu perasaan aku waktu tu. Aku tak dapat tahan kesedihan aku. Kenapa ? Apa salah aku kat korang sampai sanggup buat aku macam ni. Besar sangat ke salah aku ? Aku sabar korang. Aku sabar. Aku Oke ! Thanks Mizat and Aizat tanya aku oke ke tak . At
least korang tanye pasal aku tapi kawan aku tade pun yang tanye aku OK ke tak. Takpe ak Ok ! :)

Aida,
Mungkin bagi hang dosa aku terlalu besar sampai hang macam nak jauhkan diri dari aku semua kan ?
Hang bagitahu tasha sampai tasha pun dah tanak kawan aku. Takpe, aku OK. Dulu, aku anggap hang lah kawan baik dunia akhirat aku Tapi hang dah berubah... Hang tau apa yang hang berubah ... Aku tengok hang macam dah tanak kawan dengan aku arti kata lain selama hang kawan dengan aku hang tak ikhlas dan hang tak jujur. Aku tahu sebab aku boleh baca dari mata hang. Aida, kenape tak dari dulu hang cakap ap yang hang tak suka tentang aku. See, sekarang dah jadi macam ni ! Takpe aida, aku sabar.. Sampai hati hang buat aku macam ni. Yela, orang dah dapat kawan baru mana nak kenal aku dah :)

Fatma,
Fine, kenape hang ajak aku? Kan dah jadi macam ni ! Fat, aku sedih lah. Kan betul aku cakap masa on the way nak datang tekkah :) Menyesal pulak aku rasa pergi tekah tadi >.< Yang pasti fat , aku tak marah hang :D Atasha, Happy Bornday. May Allah bless you. Takpe tasha.. Laki lagi penting dari kawan hang kan? Selama ni, apa hang nak aku turut.. Tiap hari balik sekolah je pukul 2.30 aku sanggup tunggu hang sampai hang balik. kadang-2 tu sampai pukul 4 sebab aku tanak hang duduk sorang-2 kat sekolah. Ini balasannye Sha ? Pastu, setiap kali hang suruh aku datang rumah hang, mesti aku datang walaupun rumah hang jauh .. Tapi hang selalu ke mai rumah aku ? Takkan! Datang pun sebab terpaksa . Oke, walaupun kadang2 kalau aku datang bukan nak jumpa aku . Hang just nak jumpa Aida or Fatma . Tu je. Pastu, aku jadi batu kat situ . Hang anggap aku driver diorang hantar kat rumah hang . Takpe, aku Ok . Thanks for everything sha . Aida , Tasha ... kat tekkah bukan masa yang sesuai untuk hukum aku ... Korang yang banyak menghukum aku . Tapi, ada korang sedar semua tu ? Takpe tasha, mungkin aku dah tak sekelas dengan hang .. hang ada banyak kawan. Hang bole ajak diorang tapaya kawan dengan aku . Tapi, aku ada Allah . Allah tu Maha Mengetahui dan Maha Adil . Tu je . K-TAKE CARE KORANG ! AIDA, TASHA, FATMA, SHUHADA , AZLYN . Korang penipu !!



Btw, thanks anys sebab datang :)
K-Bye ... Assalammualaikkum :)


Older Post | Newer Post
Navigation.



//Post. //Admin. //Vvip. //Stuff.


Welcome.




Named Fyka Shafiqah . Absolutely a Kpopper and Forever B2UTY. I Love You BEAST until I die . Note That ! Do not copy anything without my permission . Thanks :) ^^ .

screamer.



» No Harsh Words
» No Email Links
» No Business Links
» Press 'Go' Once

Tweeps !


Applause.

.B.2.U.T.I.E..S.