++Follow | Dashboard
« αиgєℓ B2UTY »
I'm Sorry
Rindu tak ?
3/9/12 @ 9:25 PM | 0 B2UTY [s]



Hello , Assalammualaikkum :)
Rindu I tak ? HAHA
K- Faham . Sapa lah nak rindu kite kan kan ? It's okay :(
#hey , tapaya nak sentap sangat lah !!!


Eh , korang tengah buat ape ? Tweeting ? Tweet lah aku jugak . I felt boring for this few days . I keep tweeting about non-necessary things. You know what did I tweet ? I feel gonna crazy  . HAHA . I always tweet when i'm not in mood . The Fact kay ! So , for those tu . Follow-follow lah aku kay and aku selalu dengar orang cakap Twitter ni untuk orang gila ? haha . Betul ke ? Diorang cakap Because , orang yang tweet tu macam orang gila tweet sana sini padahal bukan ada orang layan pun . Betul tak ? So , itulah punca-punca nya mereka cakap twitter tu untuk orang gila . But , NOT ME K .
I LOVE TWITTER VERY MUCH . Yeah , fullstopp talking about twitter :)


Now ,
aku nak cerita pasal kehidupan aku sebagai calon PMR 2012 .
Yeah , memang boring pun . HAHA . Kalau boring anda dinasihatkan supaya menekan button ctrl + w . Thank you :)


Good , korang tak tekan . So , aku nak cerita .
Kehidupan aku seharian pada waktu persekolahan . 
Pagi , aku pegi sekolah . Balik pukul 4 sebab ada kelas tambahan . Balik sekolah mandi , tidor for a while . Pukul 7 baru bangun , wohooo !! Take a nap kud wey . HAHA
Then , bangun tido . Solat dan sebagainye . Pastu , aku study . Pukul 12 tido . 
Cuti pulak , tuition . Kelas tambahan sekolah . Fuhh , mati aku . Serious , PMR pun . Dah macam busy tahap gaban . That's why lah aku dah jarang Update . So , kalau rindu saya tu . Pegi cbox , then ungkaplah perasaan rindumu terhadapku okay ?  #wahh , ayat novel :)

Erm ,
Hey , tell me ? What do you think about my new blogskin ? Yaya , that template from Ayem . But , full editing by me kay .
So , proud for  a while ..


Btw , Happy Birthday Anys and for my lovely sister Shazira Chimot :P coming on 11 march 1992 .
Happy bornday . May Allah bless them . No hadiah kay :)
Okay , thinking ............ One hour later .
Nak membebel pasal apa ek ?
Dah , no idea . K-BYE . Assalammualaikkum .
Thanks for reading :)


Older Post | Newer Post
Navigation.



//Post. //Admin. //Vvip. //Stuff.


Welcome.




Named Fyka Shafiqah . Absolutely a Kpopper and Forever B2UTY. I Love You BEAST until I die . Note That ! Do not copy anything without my permission . Thanks :) ^^ .

screamer.



» No Harsh Words
» No Email Links
» No Business Links
» Press 'Go' Once

Tweeps !


Applause.

.B.2.U.T.I.E..S.