++Follow | Dashboard
« αиgєℓ B2UTY »
I'm Sorry
Cikgu Jenis Apa Entah ?
2/23/12 @ 7:59 PM | 4 B2UTY [s]

Assalamualaikkum ,
Harini , aku sumpah sedih , bengang , kecewa , marah semua lah !!
Sebelum tu baca ni

*Sorry , post ini agak meng-aibkan orang ! heh :(



//klik untuk tumbesaran
Oke ,
percaya tak yang tulis tu cikgu ??
Yes , dia cikgu . Cikgu PSS sekolah aku . Dan orang yang dimaksuudkan itu adalah aku !
Fine !!! Aku salah . Tapi , seriously aku cakap . Dia seorang cikgu yang langsung tak berterima kasih pada murid . Tengok la , ap dia tulis . Tak datang duty je kena marah sampai post kat group bagai . Orang lain tade pulak buat macam tu kan . Padahal aku duty setiap hari sabtu . Ada pulak dia ambik peduli ? Tak pun . Apa dia suruh aku buat . Tapi aku cuma mintak tukar hari aku duty waktu sekolah pun bising . Aku tahu lah tanggungjawab sebagai seorang pelajar dan sebagai seorang pengawas PSS . Aku buat pada esoknye . Bukan aku tak buat langsung . Padahal , tahun ni kitorang PMR kud . Dulu , budak PMR lepas tade pulak nak duty-2 bagai ni . Time turn kitorang , huh , nak jadi isu besar ! Ya Allah , aku serious tak faham . Cikgu jenis apa dia ni . Yang kawan aku sorang ni pun , fine . Kalau nak sangat ambik hati cikgu . Go on !! Teruskan , salahkan aku . And guarantee esok 2 perempuan datang kat aku and akan kata "wey , cikgu post tu untuk hang kud" . Oh yeahh . Should I care ? Korang tu , setiap isnin buat masalah , aku tak bising . Bila aku cakap benda tu tahu pulak marah kan . Pastu , kalau kena kat aku . Mulalah kan , gelak sakan . Belahh la wey !! Kawan jenis apa entah . Go to hell . Lepas ni , cikgu . Jangan harap nak mintak tolong lagi kay ! Aku dah bosan dan menyampah dengan UNX !

//GENG ANTI K-POP
Hey macha ,
ada tengok ini gambar . Sakai je kan ?
HAHA . Diorang ni adalah ANTI K-POP yang sangat berdedikasi dan mempunyai sifat yang sangat BUSUK !
Macam budak yang tak pakai baju tu . Macam Incridible Huck gitu !! Action nak tunjuk maskulin lah sangat kan !!
Menyampah aku . Orang lain yang tak puas hati , dia yang sibuk . Dah lah tu nak ajar orang tentang agama !!
Iyarkkk , dah lah tak pegi solat jumaat . Setiap kali balik hari jumaat nampak diorang pakai baju smart-smart dengan perempuan sana sini . Pastu , hisap rokok bagai . Love bite sana sini . Gila kitorang tak kesah . Pasal K-POP pun nak cari publisiti murahan . Gila , dah form 5 perangai macam budak tadika :D BENGONG !!

K-BYE .
//Post ini hanya untuk meluahkan perasaan bengang , kecewa , sedih , marah aku :(
Harap faham . Sorry kayhh :D

Mood : TENSION !!


Older Post | Newer Post
Navigation.



//Post. //Admin. //Vvip. //Stuff.


Welcome.




Named Fyka Shafiqah . Absolutely a Kpopper and Forever B2UTY. I Love You BEAST until I die . Note That ! Do not copy anything without my permission . Thanks :) ^^ .

screamer.



» No Harsh Words
» No Email Links
» No Business Links
» Press 'Go' Once

Tweeps !


Applause.

.B.2.U.T.I.E..S.