++Follow | Dashboard
« αиgєℓ B2UTY »
I'm Sorry
Looking through the heart ♥
12/16/11 @ 3:59 AM | 0 B2UTY [s]

auchakk ,
COMEBACK STAGE .
//eceh , macam music bank pulokk >.<

Ohoii , nak cerita sikit nih .
Come baby , come sit here baby-boo muchuk-muchuk !

K , tadi aku pegi rumah kawan aku tau . Actually aku nak tanye dea something tau . Sebab aku ada mimpi , ad orang k**** aku ? Haa ? Yeke ?
Mane aku tahu , aku tanye dea . Then dea jawab "Manada , Manada" !
K-fine , pastu dea tukar topik pasal BF kawan baik aku .

Gila , serious dengar cerita dea . Sakit hati Rasanya . Yelah , ingatkan dah oke dah dengan aku .
But , it seems like Lagi Benci Aku adalah !
Baru bape minggu lepas hati aku dah terbukak untuk kawan balik dengan dea .
Tapi dea da buat aku camni it's ok lah . Biasa lah manusia kan ?


Tak , sekarang motif aku nak cerita pasal benda nih adalah :
//wey mamat , ap "ko" nih , tak puas hati cakap lah kan ?
Susah ke nak cakap ? Tak , aku tak kesah kau nak cakap yang kau tak suka aku . Like seriously , aku suka someone yang frank dengan aku .
Tapi wey , kalau tak suka aku sekali pun , tapaya AJAK AWEK KAU SEKALI doe .
She's my BFF kayy !
Agak lah , dulu kami kamcing gila babeng kud . Engkau dikira memutuskan silaturrahim antara aku dengan dea tahu . Hukum BERDOSA kudd !
Pastu , sejak aku gaduh ngan kau . Terus , kitorang tak rapat . Then , aku tabole terima awek kau cakap yang aku nih "BENCI" dea .
Padahal kau pengaruh dea . Brodoh punya orang . Tapaya hidup lah wey .
Aku manada benci dea , yelah . Setiap kali aku rapat orang pertama tak suka engkau lah .
Dah kitorang rapat , bole pulak ko cakap kat awek kau acamni "tapaya lah cite kat pyka , citer la kat tasha ke fatma ke " !!
Abah kau !!
What The Fish men ???
Suka hati dea , hak dea nak kawan dengan aku . Kau sape ?
Husband dea kah ?
BF dea jah , pegang sikit tetap HARAM wey !


Pastu bole pulak ugut-ugut .
Jangan ingat aku tak tahu ap kau dah buat kat kawan aku and
Jangan ingat aku tak berani ngan korang . Hang bawak la PERSATUAN PENDEK-PENDEK SEDUNIA hang to . Aku tak takut leww . Plss lahh .
Muka pecah rumah jangan duk gedik sangat lah kan . Meluat aku tengok !
I Just Wanna Say , Pendek , Pendek , Pendek !


Last word : I SEE YOU IN COURT !!
bhahahahahah //evil laughing

Labels:



Older Post | Newer Post
Navigation.



//Post. //Admin. //Vvip. //Stuff.


Welcome.




Named Fyka Shafiqah . Absolutely a Kpopper and Forever B2UTY. I Love You BEAST until I die . Note That ! Do not copy anything without my permission . Thanks :) ^^ .

screamer.



» No Harsh Words
» No Email Links
» No Business Links
» Press 'Go' Once

Tweeps !


Applause.

.B.2.U.T.I.E..S.