++Follow | Dashboard
« αиgєℓ B2UTY »
I'm Sorry
Sungyeol , iLappchuu ♥
11/24/11 @ 11:18 PM | 0 B2UTY [s]

Sungyeol !!
Why so cute ?? OMG !
Wanna say one more time , OMG !!!!
ILYSFDM !

You steal my heart bebehhh !
HAHA XD .
 When i see your picture , i feel argghhh !
Your face like me !
Haa ??
#wey ,  kau gila ??
yes , memang aku gila !
Aku gilakan Sungyeol aku !
#ayat tak-tahan
K- kat sini just nak cakap yang .. Untunglah Kim Myungsoo kite nihh hampir-hampir nak tercium Sungyeol kite . Naseb Sungyeol elak . Kalau tak , aku jelly gila bakk hang !
HAHA , pastu , bole pulak si L tuhh peluk Sungyeol . Haihh , sumpah sweet gila diorang nih !!
Jeleous siotttt !!

And this is my favourite :
Myungyeol Couple . Sweet and Cute !
HAHA . K- stop it !

Thank you for reading . Muah kiri muah kanan .
Special edition
Muah depan :* Hiihi . K-bai :)


Older Post | Newer Post
Navigation.



//Post. //Admin. //Vvip. //Stuff.


Welcome.




Named Fyka Shafiqah . Absolutely a Kpopper and Forever B2UTY. I Love You BEAST until I die . Note That ! Do not copy anything without my permission . Thanks :) ^^ .

screamer.



» No Harsh Words
» No Email Links
» No Business Links
» Press 'Go' Once

Tweeps !


Applause.

.B.2.U.T.I.E..S.