++Follow | Dashboard
« αиgєℓ B2UTY »
I'm Sorry
No Smile Is As Beautiful As The One That Struggles Through Tears
10/31/11 @ 3:52 PM | 0 B2UTY [s]

Baru je lepas post satu entry semalam , dah datang masalah baru .
Ermm , apa bolehh buat . Allah setiap saat sedang menguji kesabaran umatnya .
Sebab Allah sayangkan kita . Yeahh , itu yang selalu aku ingat !!

Ya Allah , sedihh dan kecewa sangat-sangat dengan sikap dia !!
Ntah lahh ?
Apa yang perlu dia tahu yang membuktikan aku sayang-kan dia hanyalah dengan berdoa setiap hari agar hidup kawan-kawan aku sentiasa diberkati . Tu je yang aku mampu . Aku tak pandai nak tunjuk aku sayang kan orang tuh . Cuma doa je yang aku mampu .
Dah , aku tanak cakap banyak . Sorry , dah cukup air mata aku mengalir sebab dia .


Sekian .


Older Post | Newer Post
Navigation.



//Post. //Admin. //Vvip. //Stuff.


Welcome.




Named Fyka Shafiqah . Absolutely a Kpopper and Forever B2UTY. I Love You BEAST until I die . Note That ! Do not copy anything without my permission . Thanks :) ^^ .

screamer.



» No Harsh Words
» No Email Links
» No Business Links
» Press 'Go' Once

Tweeps !


Applause.

.B.2.U.T.I.E..S.